myarenb bu şekilde bildirimden sonra türk kargosuna mı teslim ediliyor? gümrükten geri dönücek diye ödüm kopuyor da. siparişi gelenler bu holiday yazan kısım sizde de oldu mu?
merve171214 myarenb bende bu şekilde yazmıyordu ama gümrükleme sürecinden sonra hepsijet e verildi iki güne geldi öyle de
lohusaserbeti myarenb holiday delay— 15 temmuz gecikmesi diyor Benim de 5 temmuzdan beri havaalanında kaldı normalde en geç yarındı teslim tarihi
ladymoms_ myarenb hem aşırı yoğunluk var hemde belirlenen süre içersinde geliyor bende verdim siparis 23 temmuz 13 Ağustos arası yazıyor gelmezse zaten para iadesi yapılıyor asko korkma her şekilde geliyor yani
myarenb merve171214 ay inşallah gümrükten geçmiştir ya 17 gündür orda sinirlerim bozuldu artık beklemekten
merve171214 myarenb benim 20 günde gelmişti verilen süreye kadar geliyor bu zamana kadar alan hiçbir arkadaşımda gelmeyen olmadı
myarenb merve171214 verilen süre geçti 5 gün oldu malesef ben aliexpress falanda kullandım zamanında, gümrükten geçmeyecek birşeyde almadım ama insan tereddüt ediyo bu kadar gecikince malesef
myarenb lohusaserbeti bende 15 temmuzu tahmin ettim umarım gelir ya 5 gün geçti son teslim tarihini 17 gündür gümrükte napıyo acaba canım kargom 😂
myarenb ladymoms_ belirlenen süreyi geçeli 5 gün oldu tık yok baacıımm aliexpresste kullanıyodum önceden ama bu 23. günde hala ortada yok bekle bekle çatladımm