Esrayldrmm Aynı aylarda benim oğlumda düştü tomografi çektirmedik kusma, gözlerde kayma vs yoktu. 9 aylıkken düştü bir de. Burnu kanayınca çektirdik sorun çıkmadı. Burnunun üstüne düştüğünden kanamış. İnsallah sizde de bir şey olmaz. Daha çoook düşer bu afacanlar Allah beterinden korusun ❤️