ArvenMom bu arada kalorili mama hakkında çok haklısın. Benim oğlumda ayına göre iyi kşloda ama ayda 300 gr falan ancak alıyor böyle az aldıkça persentil gerilerse napcaz demiştim doktoruma her şeyin çaresi var raporlu mama yazarız sıkma canını demişti.