Alperenmomss buraya 5 gün oldu olmadı post açmıştım moderasyonbekibi aşı ile alakalı olduğu için gizliye almış ama baya bir yazan vardı. Aşıdan sonra ateş, kusma, oluştu hastaneye gittik doğru düzgün ilgilenen olmadı gecesine daha kötü oldu vücut ve tırnaklarında ciddi morarmalar oluştu nabzı 180 e kadar çıkmıştı. Tektim o gece eşim işteydi ambulans ile yeniden hastaneye gittik serum taktılar gönderdiler. 3 gündür de ishal afedersiniz su şeklinde. Dün de özele gidelim dedik. Doktor kan vs almadan anladı. Hemen iğne başladı günde 1 tane olarak. gözlemleme yapıp 3-5 gün içinde geri gelin kan değerlerine bakalım ona göre yatış yaparız denildi. İnşallah geçer o iğneler şuruplar işe yarar da. 1.5 yaş aşısı hepatit-A aşısı, pekiştirme dozu, oka (çocuk felci aşısı).
Sanırım oka asisindan kaynaklandığı söylenildi çok kötüydüm üstüne hamileyim sancılarım da var düzensiz şuan 36+3 haftalık olduk. 🥹🤲🏻