Zhra78 Bu konuda doktorlar tartışmasız 2 e bölünmüş durumda. Bizim doktorumuz iyot beyin gelişimi için çok etkili demişti 1 cimcik şeklinde tüm yemeklerine atabilirsin demişti , abartmadan. Aynı şekilde takipli ebemiz de öyle söyledi . Ve 6 aydan beri tuz u o şekilde veriyorum. Nedeni o mu bilmiyorum ama ikizlerim erken doğmalarına rağmen yaşıtlarından çok öndeler her anlamda. Erken yürüdüler erken konuştular el beceriler aklınıza gelebilecek her şey. Tabi siz yine sizin doktorunuz ne diyorsa onu yapın söylediğim gibi bu konuda doktorlar ikiye ayrılmış durumda tuz verin diyen ve vermeyin diyen:)