Merhaba kizlar, oglumun bazi komutlari aldiginda yapmadigini ve sadece 1-2 kelime kullanmasi ile psikologa goturdum ve bir test yapti sosyal becerileri ve dil 13 aya uygun dedi yani genel olarak 2-3 aylik bir gerilik soz konusu moralim cok bozuk ve seanslara gelmesi gerekdigini soyledi boyle bir sey yasayan varmi? Irerleme kayd eden anneler yardim ederseniz sevinirim