Berko Kızlar ben çalışıyorum 11 aylıktan beri işyerinde öğlenleri süt sağıyorum ilk başlarda iyi geliyordu ama son 1 aydır felan 50 60 ml zor çıkıyor eşim sabahları kahvaltıdan önce içiyor sizce artık sagmasam mı eve gidince sanki az sütüm var gibi hissediyorum
Eylulalyamom Berko sağımı bebek emer gibi düzenli yapmanız lazım tüm gün durup sadece öğlen sağım yapmak sütünüzü olumsuz etkiler
zencizeytin Berko eşim sabahları kahvaltıdan önce içiyor dediğiniz nedir? Devrik cümle de bu yüzden mi anlamadım yoksa yazdığınızı mı anlamadım, anlamadim 🥴
Berko Eylulalyamom öyle yapmam da çok zor çünkü işten öğlenleri izin alıp sağıyorum sürekli izin vermezler
Berko Eylulalyamom bide çocuk büyüdükçe 4 5 saatte bir emzir demişti doktor şimdi sabaha giderken emiyor 7 gibi öğlen 11 12 gibi sağıyorum zaten 5 gibi de evdeyim
Eylulalyamom Berko sağım yaparken göğüsünüzü tam boşaltın süreyi uzatın akmasa bile devam ettirin süt üretimi artar mutlaka
Berko Eylulalyamom aynen öyle oluyor vaktim varsa 1 saatte yakın sağıyorum ama artık zaten herkes yok artık sağma 16 aylık oldu ne zaman sagmayı bırakıcan felan diyorlar
Berko zencizeytin ahahahhaha krize girdim eşim içiyor yazmışım 😂😂 eşim çocuğa içiriyor demek istedim sagdıgım sütü
zencizeytin Berko çok korktum okuyunca😁😁 kimse de bir şey dememiş diyorum ki sabah eşe sütünü içirmek normal mi uyku semesi yanlışi okuyorum neler oluyor 😁
belus ben sabaha karşı sağım yapıyorum, en son saat 21:00 de emzirmiş oluyorum 160 cc çıkıyor. bir deneyin belki sizde de işe yarar, gece emzirmeyi bıraktırdığımdan beri böyle yapıyorum.
Berko belus anladım bende şimdi sağdım 110 ml çıktı ama 20 dk hızlı hızlı sağmaya çalıştım işte olunca vaktim olmuyor. Bide ben işten gidince sürekli emziriyorum yarım saatte bir emmek istiyor gün boyu görmediği için akşam 11 de emziriyorum uyuturken sonra gece 2 kere felan sabaha sütüm çok az oluyor Buda beni strese sokuyor
Berko zencizeytin yok kız olur mu öyle şey eşim süt oğlum olurdu yoksa basen şakadan gel emzirim seni diyorum kızıyor ahhaha 😂😂