elif3428 Merhaba bebeğim 4 aylık saçları çok dökülüyor ve hep eli ağızı saç yattığı yatak bile kalkınca saç dolu minik minik. Kakasını yaptığında bir baktım yutmuş bile kestirmemin sakıncası olmaz dimi
Niloyailetospik elif3428 canım benim kızda aynıydı o süreçte çok dökülüyor ben kestim kızımda rahat etti bizde hem havada sıcak iyi geldi terlemesi azaldı bir nebze de. Hem saçlar agzina ve gözüne gidiyordu. Sizde kesin benden tavsiye
neanladinyurdagull elif3428 kulaklarını kesmediginiz sürece saç kesmenin bir sakıncası olmaz merak etmeyin 😁
Yyagmur3 elif3428 bende 4 aylıkken kesmiştim babası makineyle aldı. Sizin gibi çok aşırı dökülüyor ve yemeye kalkıyordu kestirince çok rahat ettik dökülmesi durdu.
Deletedmom_121 Neden olsun ben ilk doğduğu zaman döktüm böyle bir şey ile karşılaşmadım ama sizin gibi olan bir arkadaşım vardı dökülmesi vardı büyümüyordu doktoru kesin demişti
bana1cocukyetti elif3428 Hayır kestirebilirsiniz, ben 1,5 aylıktı çok saçlarını çekmeye devam etti çeker çeker ağlardı, babam erkek kuaförüydü kestik. Uzayana kadar unuttu saç çekmeyi. Bir sorun yaşamadık yaşına girecek