Kızlar durumu bnm gibi olan var mı neler yaptınız. Ben beş aylık hamileyken detaylı ultrasonda böbreninin biraz büyük olduğunu söylediler sonra doğunca tekrar bakıldı yime öyleydi üç ay sonra tekrar bakıldı büyümüştü biraz daha ve kum olduğunu söylediler sonra doktorlar bir ay sonra tekrar git dediler dün tekrar gittik yine birazdaha büyümüştü böbreği ve kum, taş hala var dedi doktor bunun için bir reçete yazdıbir karışımmış su gibiydi bebeğin kilosuna göre milim veriyorm ama iki ay kullan dediler iki ay da çok sanki bilmiyorm acaba taşlara fayda verir diyorlar da ilaç sonuçta başka yerine zarar vermez demi ?