Arkadaşlar 40 günlük anneyim 3.cıcuğum ama ilk defa başıma geliyor sol göğsümde iğne batması gibi ağrı var üstelik kaşıntıda var ama içeriden geliyor mastit değilim cünkü göğsüm dolu değil emzirdim üstüne birde sağdım ama cok kötü kaşınıyor ve iğne batıyor başına gelen varmı nolur cok kötüyüm🥺