Papatyaa21 Bazı sabahlar kalkıyor sıcak geliyor vücudu ölçüyorum 37 2 37.5 falan çıkıyor ama bi sıkıntısı yok başka sıcaktandır diyorum bende sora gün içinde tekrar ısı normale dönüyor böyle olan varmı acaba doktora mı götürmeliyim normalmidir kızlar
sezenliva_21 Papatyaa21 normal ya canm bnm bebek 10 günülüktü topuk kanı için sağlık oxağına gitik vücudu ısınmıştı bnde ölçtüm 37.7 ydi sordum acile götür dedi istersen gitik doktor normal dedi havalar sıcak ya vücüt ısısı yükseliyormuş atletler uyut dedi dedi ki baktın seni sıcak ona daha sıcakmış onların vücüt ısısı bizimkiside daha fazlaymış
gaye91 Papatyaa21 hava sıcakşığından olmaz. Kanda, boğazda, idrarda enfeksiyon olursa ateş olur. Bi kaç gündür geçmiyorsa bi acile gidilebilir hiç değilse.
gaye91 Papatyaa21 ayrıca csnım. Her çocuk farklı. Kimisi 37 de havale geciriyor. Kimisi 38 le oyun oynuyor. Sen kendi çocuğuna göre hareket et. Burdaki tartışmslara bakma. Bogazına kendin de bakabilirsin. Isıkla iyice bak şişme beyaz bi şeyler kızarıklık var mı. İdrarı çok koyu mu kokulu mu iştahı yerinde mı gibi. Ben acıkcası öyle yok 37 normal 38 de bile ilaç verme gibi şeylere itibar etmiyorum. Ezber bilgilerle insanları yanlış yönlendirdikleri oluyor.
dertanasiyimyaben Normaldir bebeği sadece body ile gezdirin ateşi takip edin 39 olduğunda ateş düşürücü verebilirsiniz ya da bir hastaneye götürebilirsiniz.
dertanasiyimyaben Rengarenk52 Alakası yok 40 derecede inatçı ise ateş fitil verilir 39 çok yüksek bir ateş değildir her çocuk havale geçirmez. İnsanları paniğe sürüklemeyin.
Papatyaa21 sezenliva_21 yaa öylemi içim rahatladı biraz bnde enfeksiyon falan mı var dedim gideyim diye düşündüm bnde tek kat ince tulum giydiriyorum o kadar zıbın gibi oda sora kendi kendine normale dönüyor sıcaklık
Rengarenk52 dertanasiyimyaben 39 da yüksektir 38 veya 38.5 dan sonrası yüksek ateşe giriyor boş yere terör estirmeyin doğrular bunlar
dertanasiyimyaben Rengarenk52 Yenidoğan yoğunbakım hemşiresiyim ama siz eminin benden daha iyi biliyorsunuzdur
dertanasiyimyaben Rengarenk52 Sizin mesleğiniz nedir? Doğrusunu nerede öğrendiniz çok merak ettim biz boşa pkul okuduk eğitim aldık sanıyorum ki
Rengarenk52 dertanasiyimyaben bende egitimliyim sen rahat ol niye.soyleyeyim ki meslegimi ne gerek var ama 38 38 5 sonrası tehlikelidir bu değerler gorulunce hemen ilaç verilmeli
dertanasiyimyaben Rengarenk52 Aşağılamıyorum hiç bir şeyi anlamadığınız gibi bunu da anlamıyorsunuz. Bir gün doktora da bu fikrinizi söyleyin hayır 38 de ilaç verilir diyin bakalım size ne cevap verecek. Yani okulunu okumuş insanların lafından ve bilgisinden üstün tutuyorsunuz kendinizi ya çok komik. Meslektaşım bile değilsiniz ama bilginiz maşallah yenidoğan yoğunbakım hemşiresiyim diyorum hayır yanlış biliyorsunuz diyorsunuz.
Rengarenk52 dertanasiyimyaben meslegimi bilmediğin halde nasıl yargiliyosunuz belki bende saglikciyim emin olmadığın şeyler hakkında yorum yapma bence asıl siz komiksiniz