Günaydin kızlar acayip aşırı uykusuz ve yorgunum gerginim sinirliyim
resmen dayak yemiş gibiyim 😞 bebeğim 11 aylık her akşam uykusu genelde 8.3 9 da uyumuş olur gece 40 ı çıkmamış bebe gbı sürekli mızlanır döner kalkar emmek istiyor beşiğe geri yatırınca ağlayıp uyanıyor emzik yenidoğan ken tutturmuştm diğer oğlum dakika tecrübeden çok rahat oluyordu kaynana başımda emmez seni dıe dıe sırf sussun dıe vermedim emziği şimdi ben çekiyorum
kucakta olmak istiyor dün de yatırdım karnını doyurdum yemek de yedi zar zor bide ağzından çıkarıyor herşeyi oda ayrı bi imtihan. Bide emzrdm yatırdım gece kalktı yine emdi saate baktm 3.30 içeriye geçtim artk uyumuyor oturup kalkıyor içerde sabah 6 7 ye kadar mızlandj uykusu var ama direniyor çok yoruldum diğer oğlum da 2 yaşında onuda uyandırıyor
Babası desen dünyaya faydası yok hor hor uyuyor bide üstüne kadnlk yapmayınca laflar ediyor gerçekten çok bunaldım ne bu çocuğun derdi dişe yormak istiyorum diğer oğlum da aynı uykudan resmen korkuyorlar
Varmı yaşayan çözüm bulan 😞