cokbilmismom esma_24 ankete oy kullanılmıyor yanlış açmışsınız. Bence binmelisiniz denemeden bilemezsiniz. Hayatınızda toplu taşıma olacaksa alışmak zorunda
aybilemedimki Normalde hiç ekran kullanmıyorum ama yolda krize girecek dereceye girdiğinde ya görüntülü birini arıyorum ya da video açıyorum biraz sakinleşene kadar en azından idare ediyor az da olsa
Eailesi4 esma_24 onun duyacağı kadar görsel olmadna müzik açabilirsiniz çocuk ilahileri müzikler ninniler ben öyle yapıyorum arabamız da evdede çok ağladıklarında sakinleşmek erime gerçekten yardımcı oluyor