Şimdi kızım 8 aylık ben doğumdan 5 ay sonra regl oldum 3 adet gördüm 4. Adetim gecikti geçen döngüm 33 gün sürmüş bu sefer döngüm 37 gün oldu 3 gün gecikti yazıyor korunma yöntemi klasik geriye çekilme yöntemiydi ve çok eminiz ama kafayı yiyecem böyle olan var mı napayım