atilgann benim kızımda uykuda kullanıyordu sadece dediğiniz gibi emziği olmayınca uyanirdi verince geri uyurdu ben ucunu makasla kestim kandırdım biraz onu dedim hav havlar ısırmıs bunu dedim ama emmek istersen bu şekilde emebilirsin dedim 2 3 gün onu emmeye çalıştı inatla bazen eeeh olmuş anne dedi pis pis dedi ama emdi😂 pek emememiyor zaten sonra gecede aynı şekilde uykuya geçince ağzından aldım uyandığında verdim 3 4 gün sonra alıyordu geri atıyordu şimdi unuttu yani 1 hafta bile sürmedi diyebilirim. Gecede uyumucak.gibi olduğunda su verdim bu süreçte