Mygirlmybaby 10 gündür gece gündüz bezi bıraktık. Altına 1 kere anca işemişti. Gece ateşlenince işemiş. Birde sabaha karşı işemiş. Hastalık kaynaklı olabilir mi??
Mygirlmybaby Duyulurum ilk kaçırmasın anlarım da ikincide işedi ve banyo yaptı öyle uyudu. İlkinde sıvı alsa da ikincide almamıştı. İşemesi imkansızdı. Tekrar eskiye döner miyiz?