Smr29 Kızlar bebeğm 5 aylık böbreklerinde taş,kum var doktor çok su ver dedi hazırsu veriyorm ama kimisi diyor hazır suyuda kaynat kimisi kaynatmadan da olur diyor birde arıtmada var bizde hangisini versem?
Belinays_mom Smr29 çok geçmiş olsun benim bildiğim normal suyu kaynatıp soğuyunca vermek.Arıtma suyu minerali alınmış su oluyor pekte iyi değil
EbruBoluKaya Cam şişe su kullanıyoruz kaynatmadan veriyorum 6 ayından beri. Arıtma bizde de var ama doktorumuz önermedi