hbc hiç gitmeyeceğini sanmıyorum. Aksine bence bu ataktan sonra düzen oluşacak. Yani yeğenimde filan öyle olmuştu. Bide mecbur geçecek yani, hiç uyumayacak değiller ya 😊 hem atak, hem aşı çok zorluyor. Bide diş belirtileri derken üst üste geliyor. Ben 24 saat tek bakıyorum. Eşim de evde olmuyor. Her gün sabah, bugün nasıl geçecek diyorum ama bir şekilde bir bakıyorum gece olmuş uykuya dalmış.