Merhabalar güzel anne arkadaşlarım
Bir bebeğe koyulan isim hep önemlidir diye düşünüyorum. Kişiliğini yansıttığını ve beğenerek içine sinerek koyulmasından yanayım
İki isim arasındayız
Alperen ve Çağatay
Bana yardımcı olursanız sevinirim
Bir kızım var onun ismi Beren
Tabi ki illa birbirine yakın isim olmak zorunda da değil ben sadece belirtmek istedim
Bu iki ismi analiz eder misiniz sizce hangisi daha iyi