Aysnrincii 2 ay önce merdivenden düşerek ayak bileğimi kırdım 2 ay alçı da kaldı 2 gün oldu alçıdan çıkalı fakat hiçbir şekilde basamıyorum yürüyemiyorum böyle Bi durum başından geçen var mı ne kadar sürede yürümeye başladınız
MnkKrtl Aysnrincii küçükken kırmıştım bi haftaya yakın bi gariplik oldu basarken zorlandım falan ama sonra alıştım. Siz neden basamıyorsunuz değişikmi geliyor yoksa ağrı sızı falanmı var