beyzosduru yani ben hiç öyle sıkıntılar yaşamadım sadece ben çok küçükken koymaya başlamıştım 6 aylıktı o zaman biraz aşağı doğru kayıyodu kızım ama tam oturmadığı için şimdi 9 aylık öyle bi sıkıntı yaşamıyoruz. Dikliğide benim için gayet yeterli normal oturur pozisyonda duruyo zaten daha da dik olsa öne doğru gider diye düşünüyorum. Ben yaklasik 4 aydr kullanıyorum iyi ki almışım diyorum hep valla. Ben günde iki defa okula gidip geliyorum bagaja koy çıkar çok pratik oluyo benim için tek elle yapıyorum çok hafif