Sssdt Kızlar arkadaşım 32 yaşında kimliği kaybolmuş. Yeniden kimlik çıkartmak için ya annesi ya kardeşin gelmesi kazım demişler çok saçma geldi bize. Bu durumda bilgisi olan varmı
Fndkurdu Sssdt 2 yıl önce eşimde kaybetti ama hiç böyle bişey istemediler tek başına gitti halletti geldi
Selin_ferdi42 Sssdt Eşim de yeniletmeye gittiğinde beni çağırmışlardi ben gittim yakının gelsin diye annesiyle gitmişlerdi kabul etmemişler
efelinamoms Sssdt Bilmiyorumki eskiden resmi gazeteye ilan verip yayınlandıktan sonra emniyetemi biryere götürüyordunuz şimdi direk yakınınızla gidip çıkarabiliyorsunuz gazete vs uygulaması istemiyorlar ondan olabilir diye düşünüyorum
efelinamoms maygirl Bilmiyorumki eskiden resmi gazeteye ilan verip yayınlandıktan sonra emniyetemi biryere götürüyordunuz şimdi direk yakınınızla gidip çıkarabiliyorsunuz gazete vs uygulaması istemiyorlar ondan olabilir diye düşünüyorum
Dilaradeniz Selin_ferdi42 evet eski kimlik acıktı yıprandı bize de aileden biri gelsinler dedi sanki senetle alışveriş yapıyoruz çok saçma