Ezelim 14,5 aylık kızım her istediğim olsun diyor istediğini yapmayınca kendini yerlere atıp ağlıyor istediği olana kadar da susmuyor ne yapacağımı şaşırmış durumdayım çok kötü huyu var. İleride de böyle olur diye korkuyorum açıkçası
Seherronya Ezelim kararlı olmalısın birsüre sonra dayanamayp istediğini yaparsan iyice alışır ağlayınca yapılmasına
Agg0207 Ezelim benim 13 aylık kızımda öyle ama bebekle inatlaşmamk gerekiyormş canım sürekli herşeyi anlattrıyorum öyle yaptıgında ilgisini başka birşeye çekip unutturuyorum ben
16102018 Ezelim ağlasın kararlı olun ilk önce bırakın kendi haline sussun ya da ilgisini başka yere yönlendirin seçenekler şunun başarılı oluyor
MiracAlpinveUmutunAnnesi Ezelim benim ki de 2 yasında bugun mahvetti beni hic bir seyden memnun olmuyo 12 bucuktan beri agliyo ne yaptiysam olmadi oyuncak oynayalim dedim yok dişariya cikalim dedim yok youtubeden nazar duası açtım simdi sakinledi ama ben gözlerimi açmakta zorlanıyorum gece 1.30 da uyudu yemek yemiyo uyku desen zorla saglıgı yerinde olsun diyorum ama halim kalmıyo yine de bugunlerimize sükür
Ezelim Seherronya bende öyle düşünüyorum. Aglayinca kendi haline bırakıyorum yerde ağlıyor ama bide sussa keşke
Ezelim 16102018 Kendi haline bırakınca pek susmuyor çok inatçı ve mız mız. İlgisini başka yere çalıştığım da oldu ama o pek bana mısın demiyor yinede deneyeceğim kararlı olacağım bakalım inşallah olur
Mrveutkusner MiracAlpinveUmutunAnnesi bizde öyleyiz canım ama benimki dışarıyı seviyor dün gece 4 ye uyuduk
MiracAlpinveUmutunAnnesi Mrveutkusner benimki de seviyo disariyi ama aglama ataklarında hic bir sekilde duymuyo
Mrveutkusner MiracAlpinveUmutunAnnesi hmm anladım o daha kötü ya benimki dışarı çıkınca kapıdakine bay bay yapıyor
Prensesannesi33 Ezelim canım sanıyorum ki bu yaşların özelliği eğer ağlatıp sonunda istediğini yaparsan eyvah büyüyünce de öyle yapar. Şahsen ben önce ağlamana izin veriyorum ağla sakinleş ben burda bekliyorum diyorum kendini yerlere atıyor ağlıypor yanımızda başka birileri varsa onlardan istiyor onları da tembihledim yapmayın diye. Sonra gidip başka bişeyle ilgileniyor hatta son zamanlarda bana sarılıp öpüp öyle başka şeylerde uğraşıypr yani biraz sabırlı olman gerek
Ezelim Prensesannesi33 evet çok haklısınız bende izin vermiyorum ağla iyice öyle sakinleş diyorum ben sabrediyorum ama ev kalabalık olunca hemen sussun diye istediğini yapabiliyorlar 😑 neyse ben onları da tembihleyeyim umarım işe yarar sağolun şimdi zaten önünü alamazsak ilerde vay benim halime
Mahinursmr Ezelim canım benim kızımla hemen hemen aynı zamanlarda doğmuş herhalde kızında aynısı benim kızımda da vardı istediği olmayınca ağlıyordu ben söyle bir yöntem buldum inatlaşmıyorumda hayırdan da anlamıyor ilgisini dağıtıyorum baska bir ugras buluyorum sonra susuyor
Ezelim Mahinursmr bende öyle yapmaya çalışıyorum ama benim kız inatçı istediği olana kadar ağlıyor dikkatini başka bir şeye veremiyor o an illa dediği olacak
Prensesannesi33 Ezelim etrafın da biraz anlayışlı olması lazım o yüzden çocuklar bi yere gidince daha çok şımarıyolar huysuzlaşıyolar