Selam kızlar 11 aylık kızım var dünden beri afedersiniz ishal olmuş sabah mama yedi sonra kustu burnundan bile geldi korktum üşüttü mü bilmiyorum klimada uyuyoruz ama o odasında oraya kadar gidiyor ondan mı yoksa 3 gündür günde ıkı defa süt veriyorum o mu yaptı bilmiyorum hastaneye gideceğim yarın