bademiko Şoktayım senelerdir ilaçsız gelmeyen adetim normal doğum sonrası bugün kendiliğinden geldi bebeğim 3ay 25günlük 40ımda kesilmişti kanama yeni geldi umarım her ay düzenli devam eder pco lar beni anladı bu muhteşem birşeyy 💃🏻💃🏻🥰