ayseaysemehmet Merhabalar bahçelievlerdeyseniz çalışıyorsanız belediyenin anaokuluna (yarı özel yarı devlet tam gün ) başvuru yapabilirsiniz
sevdadefne ayseaysemehmet merhaba yok henüz çalışmaya başlamadım ama bezli olduğu için devlet almıyor sanirim ozel bir krese yazdırdım teşekkür ederim yinede..