Elimin çocuğu 2 yaşına girdi ve hala bıngıldağı kapanmadı hatta saçları yaz olduğu için terler diye kestiler. Şuan kafası bakınca baariz belli. Sağlık ocağına 2 defa götürdüler biseyi yok kapanır dediler ama 2 yaşına geldi bi sıkıntı olabilir mi acaba deneyimi olan var mı