2 yaşında kızım emerken yanımda yatıyordu yatakta . Emmeyi bıraktık beşikte sallayarak yatırıyordum . Beşige sığmıyor artık sürekli uyanıyor 😓😓 delircem park yatağa koyuyoum uyumuyor ayağımda sallıyorum illa daracık beşikte uyumak istiyor ama dönemiyor rahat edemiyor o yüzden sürekli uyanıyor nasıl bi yol izlesem ?????? Saat 1 geliyor kaç defa uyandı sayamadım