tunasmom1 hiç emmedi hep sağarak veriyorum, sütüm çok azaldı o yüzden sağım+mama gidiyoruz. Biz yemek yerken ağlıyor sürekli istiyor bi gün salatalık verdim eline bi iki dakika kontrollü emdi elinden ağladım çok ağladı bizde ufaktan başlayalım dedik. Doktor kontrolü 6.ayda yani o zaman gelin demişti