shaf_edalet 7 ay 22 günlüğüz sabah 7 bucuk ta biberon maması veriyorum 11 sıraları bir yumurta sarısını kendi yaptıgım bebe büskivisiyle karıstırıp kahvaltı gibi veriyorum sonra gene mama 4 sıraları sebze püresi yapıp veriyorum uyanık ve tok oldugu aralarda eline meyve veriyorum gece yatmadan önce de irmikli meyveli mama yapıyorum onu veriyorum tabi yemediği zamanlarda oluyo yada bazen sıkılıyo diye gece irmikli mamasını vermiyorum ama genel olarak 3 öğün benim bebeğim ortalama kilosunun biraz altındaydı ondan kilo aldın diye 3 öğün irmikli pirinçli unlu seyler yedireyim dedim ama genede cok tosun gibi değil yani ☺️ Doktora söyledim zorlama yapısı öyledir naparsan yap almaz gelişimi gayet iyi dedi. Şimdide kaşığa alıştığı için biberonu pek istemiyo o yüzden 3 öğün verriyorum hatta bizle beraber sofraya oturtuyorum o zaman tok olsa bile yiyo bu arada bi kaç gündür sebze yemeklerine kıyma atmayada başladım ben