pufy 2oglum var 4ve 1bucuk yaş tüp Bebek tedavisi ile oldular ve yine hamileyim şok oldum tuplerim kapalıydı imkanı yoktu yani bu kenliginden oldu piskolojik alt üst oldu sabahtan beri ağlıyorum 3cocuk la nasıl yaparım diye Cook çaresizim kararsızım eşim çok istiyo yıllardır bekledi. Bunu rannim nasıp etti diyo
superkahramanbiranne pufy ustalık eseriniz olcak hayırlı olsun. yaşlanonca bayramlarınoz cıvıl cıvıl geçer.
linamungan pufy kesinlikle sukretmeli ve sevinmelisin yıllarca tüp bebek tedavisi olup ta olamayanlari düşünün
E_srgt pufy ayy resmen tüpler kapalyken milyonda bir olan hamilelik Allah’ın bir mucizesi rızkıyla.nasibiyle gelir arkadaşım allahmda sana yardımcı olur hiç merak etme
yagmursahbazdamar pufy bizde korunmasız ilişki yaşamıştık… emziriyorum bebeğim daha 8 aylık hamileleik belirtileri var sanki akşamdan beri mide yanmam var. sabaha test alacağım çok moralim bozuldu istemiyorum yani psikolojim bunu kaldırabilecek düzeyde değil inşallah negatif çıkar 😭😭😭
keremsmom78 Çok zor bir durum ama Allah vermiş, kolaylığını da verir elbet öyle düşünün. 2 kardeşi olduğu için her şeyi çabuk öğrenir, oyun oynamak için sizi seçmez mesela ilk çocuğunuz kadar zor olmaz
pufy keremsmom78 evet 2de hiç zorlanmadim şükürler olsun büyük oğlumda küçük ama yardımı çok oluyo konuşmaları beni motive ediyo
Hadiburdanyak yagmursahbazdamar eee sormazlar mi niye korunmuyorsun diye 😂😂 ben artık 3 şekilde korunmayı bile düşünüyorum iyi cesaret 😂😂
pufy yagmursahbazdamar sakin ol bak benim 3bide ben nerelere gideyim ben yoktur ya imkansız dedim bizimde korunmasız oldu hemen gittim duş aldım ama olmuş yıllarıdır olmadı benim 2teat yaptım inanmadım kan verdim
One-life pufy Allah yardım eder başlarda zorluk çekersiniz belki ama büyüdükçe kardeşleriyle oyalanır. Tüplerinizi bağlatmışmıydınız yoksa kendinden mi kapalı ben oraya takıldım bende doğumda bağlattım ihtimal var mı
pufy One-life yok benim kendiliğinden kapalı ameliyat oldum açılmadı ondan sonra tüp bebek yaptık 2.dogum da baglatmayi düşündüm ama çoğu kişi rabbim verdikten sonra oda çare değil dediler gerçekten öyleymiş benim imkansız di normal hamile kalmam
floorjustice pufy yine de büyükler canım çocukların o doğana kadar daha da büyürler rabbim sana bunu nasip ettiyse vardır bir sebebi her zorlukta kolaylık vardır unutma