arasinnannesi2704 Kızlar 2 buçuk aylık bebeğim var gündüzleri sorun yok ama akşamları emerken sanki dövüyormuşuz gibi ağlıyor, mememi sıkıyorum süt geliyor sütüm de var acaba yetersiz mi sütüm sizlerde böyle bişey oldu mu
Mferideb arasinnannesi2704 sütünüz akşam vakti çoğalıyor olabilir ağzına çok gidiyorsa da ağlayabilir yada öncesinde gazını çıkarın öyle deneyin uyku halinde bide deneyin
crybaby arasinnannesi2704 gazı vardır muhtemelen bu sebepten dolayı doktora götürdüm kolikmiş benim bebeğim de
demetsina arasinnannesi2704 Meme reddi gibi geldi pozisyon değiştirebilirsiniz ayakta yatarak gibi bir de akşam emzirmeden vücudunuzu yıkayın ter kokusu da meme reddine sebep oluyor diş kaşıntısı da başlamış olabilir ALLAH yardımcınız olsun
emineref Gazı olabilir mi acaba azıcık sütte gelse onlara yeterli kalıyor benim oğlumda emerken ağladığı için gazı olduğunu anlamıştık.
arasinnannesi2704 emineref bebeğim kolik bir bebek zaten ama önceden sağdığım sütlerden verdiğimde ağlamıyor güzel çekiyor fakat benden emerken ağlıyor
hepbahar123 Sırtınızı yatay olacak şekilde dik değil yani yaslanarak emzirmeyi deneyin tazyikliyse onu azaltır ondan rahatsız oluyordur belki bir dene cnm bakalim ne tepki verir
arasinnannesi2704 demetsina evet diş kaşıntısı başladı yani doktorumuz öyle söyledi belki de ondandır