İyi geceler arkadaşlar. Akşam yazmıştım post olarak. Kızım 2 haftadır bişey yiyip içmiyor diye. Bugün günler sonra kaka yaptı ve yeşildi. İshal yok ama korktum. Sonra bende de başladı ishal durumu. Yarın sağlık ocağına gidicez inşallah. Ortalığın salgını galiba çok dikkat edin. Eğer süreci atlatmış birileri varsa öneri alırım valla yeme içme sıfır bizde