fufissmom Mekanı cennet olsun. Bende bir yıl önce babamı kaybettim. Cenazede organizasyonu iyi yapmamışsınız diyen bile oldu. Herkes pide yerken oturamamış, vs…Acınızı çok iyi anlıyorum, bir yıldır aynı acıyla uyanıyorum. Dengesizler zaman yer mekan acı bilmiyorlar malesef