marbling1 ilk dozda hafif bir ateş ve huysuzluk yaşamıştık ama 2. Doz da çok şükür hiçbir olumsuzluk yaşamadık .Doktprumuz eve gider gitmez 1 çay kaşığı calpol vermemi söyledi ve bunu huzursuz olursa 4 saatte bir tekrarla dedi iğne yapılan yerde şişme ve hafif kızarıklık oldu üzerimden epey zaman geçmesine rağmen deri altında fındık büyüklüğünde ele gelen sertlik var bunların normal olduğunu zamanla geçeceğini söyledi doktorumuz sizin de aklınızda bulunsun bir de 1 gün duş aldırma demişti