sevdamasal67 tam bir sene uğraştık. Kullanmadığım folik asit kalmadı sürekli yumurtlama dönemlerimi takip ettim. Çok yorucu bi süreçti. En sonunda istemeyi bıraktım. Eşim de benden habersiz kendisi doktor a görünmüş. Varikosel varmış ve ameliyat dedi doktor. Ameliyat sürecine hazırlanırken kimyasal gebelik geçirdim ve pıhtı şeklinde olmasa da regl zamanımdan gecikmeli ve yoğun kanamam oldu. 2 ay sonra tekrar hamile kaldım ve 3 aylık bir bebeğim var. Demem o ki üstünüzde ki stresi en aza indirin tamamen stres yapmayın demek isterdim ama insanın elinde olan bişey değil biliyorum o çabayı. Siz göründüyseniz eğer bi kadın doğuma tabiki folik asit önermiştir düzenli kullanın, yumurtlama dönemlerinizi takip edin ve eşiniz de isterse eğer kendisinin de görünmesinde fayda olabilir. Ne kadardır deniyorsunuz bilemiyorum ama kadınlar kadar erkeklerin de kontrollü olmasında fayda var diye düşünüyorum. Allah hayırlısıyla hayırlı zaman da gönlünüze göre versin inşallah🙏🏾