Mehmetyagiz_ merhaba oğlum 33 aylık o da köpek geliyor anne deyip koşuyor evin içinde. Ben de normal mi diye sormak için girdim buraya sizde de olduğunu görünce rahatladım. Mesela dün battaniye ile oyun oynuyordu, kaldırdı aa yılan varmış anne dedi. :) normal sanırım. Siz ne durumdasınız