bisenakillisinzaten Jessicaana hayırr ilk 2 sene kullanımı onerilmiyo onun yerine reflü yatağı kullanabilirsin
Deletedmom_115 Jessicaana süt verirken kullanıyorum onun dışında kullanmıyorum, herkes kullan dedi bende koydum baktım rahat değil kaldırdım daha rahat uyuyor
bisenakillisinzaten Jessicaana 2 yaşına kadar yastık kullanmayın Örneğin; ani bebek ölümleri tehlikesine karşı bebekler sırt üstü yatırılmalıdır. Bunun yanısıra boğulma tehlikesi göz önünde bulundurularak bebeklerde iki yaşına kadar yastık kullanılmamalıdır. Bebeklerin boyun kısımlarının daha kısa olması bu gereksnimi engeller Alinti
Jessicaana Deletedmom_115 bende kullanmadığım zaman etrafmdaki insanlar tepki gösteriyor boynu ağrıyor niye kullanmiyorsun üstüne birde kızıyorlar
Deletedmom_115 Jessicaana valla banada öyle yaptılar ama yok yani rahat değil zaten dönemiyor yastık varken
D_deniz Jessicaana 5bucuk aylık. Doğduğu günden beri babynestli reflü yatağında yatıyor. Dönmeye başladığı için 4.aydan beridir asansörlü besigine koyuyorum yatağı ile beraber. Reflü yatağında dönemiyor ama yine de boş kalan araya yorganı rulo yapıp koyuyorum. Allah korusun inşallah bebeklerimizi. Uykum deliktir çıt çıksa uyanırım ama bebeğim de güzel uyuyor beni iyi uyumaya alıştırdı. Yastık kullanmıyoruz. Kışın kolları açık altı armut uyku tulumu + battaniye kullandım sıkıntı olmadı Yastık hiç gerek olmadı
BENOYLEUYGUNGORDUMM Jessicaana 1 yaşına girecek hiç kullanmadım. Hiçbir zaman da kullanmayı düşünmüyorum
Milkmama Jessicaana hayır 2 yaşa kadar önerilmiyor ama solunum yolu enfeksiyonu geçirdiği zamanlar beşiğinin kafa tarafı olan kısmını yükseltiyorum rahat nefes alsın diye
Ebruozym45 Jessicaana bacım benim bebeğim bazen hiçbir şekilde uyumuyor bazen mecburen yastık kullanıyorum şuanda ayağımda sallanacak uyudu
busraemroglu Kullanmak istemiyorum ama süt içtikten sonra uyumaya geçiyor uyurkende çok sıkıyor kasılıyor kusuyor o yüzden yastık koyuyorum kusmasını engelliyor reflü yatağında denedim aşağıya iniyor uyurken 3 aylık bebeğim nasıl bir yol izlemeliyim