Zeynep_1 bebeğim 50 günlük oldu. Şurda birkaç güne kadar sizin dediğiniz gibiydi. Normalde bişey yok ama kakasını yapacağı zaman belki 1 saat belki yarım saat sancı çekiyordu anca yapabiliyordu. Yaparken de suluydu. Kabız değil günde 2 3 kere bile yaptığı oluyordu ama sancısı oluyor sanırım. Doktor damla verdi kullanıyoruz daha iyi oldu. Keşke baştan kullansaydım