Esra1260 bende burda bekleyeyim tercihten çok hangi bölüm okunabilir onu bilemiyorum tıbbi sekreterlik gorumcem okuyor üstelik sağlık çıkışlı ama çok zor olduğunu söylüyor ve şuan o bölünme aşırı yığılma var çocuk gelişimi oku diyenler oluyor hastanelerde part time veya özel kreş gibi yerlerde ama benim çocuk gelişimi lise mezunu arkadaşım var özel kereste öğretmenlik yapıyor aldığı maaş 7.000 tl ve çocuklarla uğraşmak çok zor. Aklimda tıbbi Laborant ve veterinerlik var onuda merakımdan ve değişiklik olsun diye düşünüyorum şuan 2 yıllık belli başlı iş gören ve popüler bolumler var oraya yığılma olduğu için iş imkanı da zor. Yani 2 yıllık. Bölümlerden pek birsey beklemeyecegiz galiba