atlasmomyy Merak ediyorum kullanmak istiyorum emzirdiğim için düşük dozlu doğum kontrol hapına güvenmiyorum.Sağlık ocağındaki hemşirede çok zararlı olduğunu söyledi.Zararları nedir? Tekrar hamilelik istemiyorum zaten