silbastanbaslamakgerekbazen Arkadaşlar köyden geldiğimizde sigortanın attığını gördük. Bebeğim için sağdığım sütler tam erimemiş ama yer yer çözünmeler var. Hepsi çöpe mi gitti? Ne yapmalıyım? fotoğraf ekleyemedim kucağımda bebek var
yamaniskom silbastanbaslamakgerekbazen tekrar dondurmak iyi değiş diye biliyorum malesef buzdolabında da 3 gün bekleyebilir 3 gün içinde içirin bebeğinize