berenice önce ben yumurta , domates, et, süt ürünleri hepsini kesmiştim doktor çok kızmıştı sadece süt ürünleri tüketme diye. Sabahları fırında patates, reçel,zeytin, fazlaca avokado,meyve ve kuruyemiş yedim sonrasında yavaş yavaş yumurta da yemeye başladım. Ara öğünlerde sütün kalitesi düşmesin diye incir,hurma,dut kurusu tükettim. Eşimle yalnız bakıyoruz bebeğe ve ilk günden beri çok zorluklar çektik. Eşim öğretmen aynı zamanda solist akşamları olmadığı için ben bir diyetisyenle anlaştım ve istemediğim ürünleri söyledim. Her gün bir öğün yemek geldi kapıya onlar da genelde pirinç pilavı, kabak yemeği,bamya, köfte,et,makarna bunlardı. Ben doyurucu olsun diye sonraları kıymalı sebzeli şehriye çorbası yedim bol bol. Soğan, havuç, patates bunları kavurup çorbasını yaptım içine tavuk koydum. Zamanla börek falan istedi canım. Eşim sağ olsun migrostan vegan margarin buldu onunla patatesli,ıspanaklı borekler yaptım. Yulaf sütü ve Hindistancevizi sütü ile kek yaptım. Yine migrosta vegan çikolata vardı ondan tükettim. Çok tatlı krizim geldiginde Cevizli un helvası kavurup yedim. Aslında ugrasinca çok şey yapılıyor.