Kizlar bebeğim 7 aylik 5. Aydan sonra iki defa düzenli adet oldum normalde 3 gün öne atar hep ama bugün günüm olmasına rağmen hastalanmadim böyle olan varmı çok korkuyorum hamile olmaktan test yapmaya bile cesaretim yok bebeğim daha çok küçük abisi 4 yaşında psikolojim bozuldu tam da adet olmayı bekliyordum ki bu ay sprail taktırmak için 😔😔😔