Merhaba 4 ay önce doğum yaptım doğum yapar yapmaz korunma yöntemlerinden doğum kontrol hapını kullandım ama saati saatine kullanamadım hep aksattım böyle olduğu için de 3 aylık iğne kullandım adet göremiyorum yaklaşık 3 aydır, dün çamaşırımda kan lekesi gördüm ama adet gibi değil az gelmiş idrarımla birlikte geldi bugün de bu sizce iğneden kaynaklı mıdır normal mi ?
Eşim de korunuyor ama ben hamile kalmaktan çok korkuyorum test yapmaya cesaret bile edemiyorum hala adet görmedim ama kan geliyor Arada bu normal bi durum mu lütfen yardımcı olur musunuz