4 yaş itibariyle çocukların ilgi ve beğenileri anlık değişebiliyor maalesef . Havalarda sıcak , ortam germiş olabilir . Biraz zaman verin çocuğunuza , eğer sözleşme falan yapmadıysanız ara verin derim.Travma haline dönmesin . Severek başlarsa okul hayatına inanın daha verimli oluyor .