nurhira1907 Arkadaslar kızım 3 yasinda sacları hala uzamıyo bende uzasin topliyim toklarini hep takım istiyom olmuyo bildiginiz birsey varsq yardimci olun.lütfen
Mrvsmt2502 nurhira1907 kızımın saçına karanfil ve biberiye sıkıyorum şuan 27 aylık ve belinim ortasında
Mrvsmt2502 nurhira1907 Bebeknaz 2 su bardağı kadar suya 2 3 dal biberiye 25 30 tane karanfil atıp 3 5 dk kaynatıyorum soğuyunca sıkma şişesine katıyorum her duştan sonra saçlarını taramadan sıkıyorum hem kolay tarama için işe yarıyor hem saç çıkartıp uzatıyor kendime de sıkıyorum
Bebeknaz Mrvsmt2502 deneyeceğim teşekkür ederim benim kızım saçları da hiç uzamiyor inşallah ise yarar
nurhira1907 Mrvsmt2502 canim her banyodan sonrami sıkıp tarıyosun yoksa biyere gidecegi zaman saclarinu yapacagin zamanda sıkıp tariyomusub
Mrvsmt2502 Bebeknaz rica ederim . Önce ufak bi yerde deneyin belki alerjisi falan vardır sanmıyorum ama
Mrvsmt2502 nurhira1907 saçlarını her taradığımda sıkıyorum canım yani bi yere gideceğimde de sıkıyorum
nurhira1907 Mrvsmt2502 anladim canim ben sprey kullaniyodum dalinin onu bırakip senin.dedigini yapayim insallah uzar kızımın sacları