Oğlum ekimde 4 yaşını tamamlamış olacak. Son haftalarda çok hırçınlaştı. Normaldede inatçı bir yapısı vardı ama çok fazlalaştı. Sürekli bir şey istiyor kabul etmezsek zaten kıyamet kopuyor ama artık tamam dediğimizde bile memnun değil. Sürekli bağırıyor bir şeyler fırlatıyor babasına bana vuruyor. Ne babası ne ben bu güne kadar asla vurmadık yanında tartışmadık bile. Neden böyle şeyler yapıyor anlamıyorum. Birde ayrılık kaygısı oluştu doğdu doğalı 7/24 ben yanındayım birine emanet edip bir yere bile gitmedim ama dış kapıyı açsam bacağıma yapışıyor gitme diye. Sürekli dibimde oturuyor yanımdan hiç ayrılmıyor. Sırf yapma diyoruz diye kendine zarar verecek şeyler yapıyor gidip inadına bıçakla vs oynuyor.Neden böyle yaptın diye soruyoruz bazen kızıyoruz gülüyor veya duymazdan geliyor.Arkadaş çevresi var çocuklarla oynuyor sık sık bir araya getiriyorum onlardan öğreniyor olabilir mi? Geçici bir süreç mi 4 yaş sendromu falan mı yoksa bir sorun mu var acaba?