asli8 İki doğum yaptım ikisinde de 4 aylıkken dökülme aşırı arttı sonra azalmaya başladı ve normalleşti. Özel bir şey yapmama gerek kalmadı şu an kafamdan o dökülen saçların yerini alan bebek saçlar fışkırıyor.
Sizin de öyle oldu mu bilmiyorum ama hamileyken 3 aydan sonraki süreçte saçım hiç dökülmedi. Normalde dökülmeyi bırakın duşta bile dökülmezdi. Sonra hepsinin acısı çıkıyor.