2aslannmom Kızlar nolur bilen cevap versin kazayla korunmasızlık yaşandı ve kullanmam lazım gebelik olmamasıniçin ama emziriyorum nasıl kullanmam lazım kaç saat emzirmem lazım
simseklivekalpli 2aslannmom 6 saat emzirmeyip 6 saat sonunda sütü sagip atmak yeterli diye hatırlıyorum
hellokitty8 2aslannmom ben kullandım bu ay bebeğim 6 saat dayanabildi sonra sağıp emzirdim birşey olmadı şükür
ervaaaa1 @“2aslannmom”#p31855484toplum sağlık merkezine gidin orda doğum kontrol hapı gibi bişeyler veriyorlarmış
2aslannmom ervaaaa1 ben şuan acil olarak bu ilacı aldım eczanecide pek bişey söylemedi kullkanan veya konuyla alakalı bilgisi olan varsa lütfen aydınlatın
kuzeyinanneesi simseklivekalpli merhaba 2 aylık bebeğim emziriyorım ama korunmasız ilişki yaşandı ella kullanmak istiyorum bir sıkıntı olmaz değil mi sizdeki yorumlara bakarak yola çıkıyorum herhangi bi sıkıntı olmadı değil mi bebeğimizde
handesim53 kuzeyinanneesi Ella prospektusunde 1 hafta emzirilmez yazıyor ertes72 diye bir hap var onda 8 saat yazıyor. Ben de geçen kullandım ne olur ne olmaz diye 20 saat falan bekledim. Yani ağır hormon içeren ilaçlar olduğu için dikkatli olmak lazım en kısa süresi olan ertes72 diye biliyorum
kuzeyinanneesi handesim53 her ihtimale karşı kadın doğuma ve oğlumun doktoruna danıştım kullanabilirsin süt sağmaya gerek yok emzirebilirsin deyince bir tık daha rahatladım amaaa üstünden üç gün geçmişti hala korkularım var 🥹🥹
handesim53 kuzeyinanneesi korkmayın o zaman hangi hap için dedi bunu her markada geçerli mi acaba prospektüsde öyle yazmıyor çünkü